מפגשים וסדנאות

על טיפוח הכרת תודה ארגונית (ביומיום)

 

סדנה לטיפוח אורח חיים ארגוני של עובדים ומנהלים מכירי תודה להערכת הקיים, כזו המאזנת תרבות של מגיע לי, מירמור ותלונה

"יש לא מעט טוב בארגון שלנו…!"

הפרקטיקה של להיות אדם מכיר תודה כדרך חיים ביומיום – מתגלה בעוצמה בארגונים – ככוח ממתן  של תלונות, טרוניות ודאגות היומיום, ונוכח ציניות ומשברים.

למול רחשים של "מגיע לי" (או "זה לא מגיע לי"), "זה לא בסדר", או "אני רוצה גם", אנו עושים עבודה עם מנהלים ועובדים על טיפוח הכרת תודה אישית, צוותית וארגונית. הכרת תודה כגישה יומיומית לחיים היא הכלי הפרקטי ביותר במקום העבודה – זו ההזדמנות לחזור לנקודת העוגן ולברוח מכפיות הטובה של חלק מהעובדים (במילים אחרות, לא לראות "לא מעט דברים טובים" בחיי הארגון).

העבודה הנעשית בחברה, מתרחבת ומחלחלת ממקום העבודה, גם לסביבת הלקוחות והספקים  – משם לבית, למשפחה, בזוגיות ביחסים ובכלל.

בכירי.ות משאבי אנוש, סמנכ"לי.ות מש"א, מנהלי.ות פיתוח ארגוני והדרכה, ומנהלי משאבי אנוש בכירים, כאלו המנהלים.ות ישירות תקציבי פיתוח הנהלות, מנהלים וצוותים – מוזמנים למפגש הכרות קבוצתי או ב 1:1.

 

מתכונת הנפגשים

  • מתכונת בת 4 מפגשים סדנאיים – בצוותים אורגניים ולהנהלות
  • מתכונת הרצאה חווייתית לכלל החברה, להנהלה או צוותי עבודה
  • הסדנאות ומפגשים מתאימים לחברות עסקיות פרטיות וציבוריות, מוסדות, משרדי ממשלה
       וארגוני מגזר שלישי

 

"מקום להכרת תודה" בארגונים וחברות הינה גישה לטיפוח יחסים ארגוניים שפותחה במהלך 7 השנים האחרונות בהתנסות עם מנכ"לים, שותפים בפירמות, מנהלי משאבי אנוש, עובדים ובעיקר "אנשים כאנשים". מעשרות אינטראקציות עם עובדים ומנהלים בארגונים, האתגר של להיות בעולמו של העובד, (כמו גם הלקוח ונותני שירות), לפעול מתוך צרכיו ויכולותיו הוא האתגר המרכזי בארגונים ומוסדות בעולם העבודה העכשווי.
יחד נחזק את שלבי התהליך מניהול ההזדמנות, ניהול יחסים/ ניהול הלקוח, והמשך בתהליך ההשפעה במכירה וסיים בתהליך ההערכה והבקרה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי במייל [email protected]